Az akció neve Tweet to See It First, azaz Tweetelj, hogy elsőként láthasd. Az ötlet onnan származik, hogy a Parajelenségek-sorozatnak rengeteg rajongója van az internetes közösség tagjai között, aktivitásuk most elnyerheti méltó jutalmát. Aki minél hamarabb látni szeretné a P3-at, menjen fel a www.ParanormalMovie.com oldalra, válassza ki városát a világtérképről, tweeteljen egyet, és ezzel már szavazott is. A Parajelenségek a filmtörténet egyik legjövedelmezőbb franchise-a, az első két részt összesen 18 millió dollárból készítették, összbevételük viszont meghaladta a 310 millió dollárt. Hollywood rengeteget költ marketingre, a 1-2. rész esetében azonban a Paramount ezzel is sokat spórolt, mert jórészt internetes vírusvideókkal gerjesztette a közönség érdeklődését, a bemutató után pedig már működésbe lépett a suttogó propaganda. /Uip-Duna Film/