Hirdetés

A mozitulajok a rövidebb trailerekért kampányolnak

|

A vetítések előtti előzeteseknek létezik pozitív és negatív oldala is, utóbbihoz kapcsolódik a spoilerezés, a hosszú várakozási idő és a néha elfuserált minőség is.

Hirdetés

Igazán dühítő tud lenni, ha kiszemelt moziélményünket elrontja - kissé túlozva - fél órányi reklám, amelynek fele biztosan olyan előzetes, amely vagy sokat mutat a filmből, vagy pocsékul van összevágva, vagy el van nyújtva és így tovább. Létezik természetesen ellenpélda is bőven, de az amerikai mozitulajdonosok szervezetét ez lényegében hidegen hagyja és a National Association of Theater Owners (NATO) nevű szervezet azt szeretné elérni, hogy az eddigi, körülbelül 2,5 perces trailerek hosszát lecsökkentsék a stúdiók. Saját bevallásuk szerint rengeteg néző panaszkodott amiatt, hogy az előzetesek túl hosszúak és ráadásul túl sokat elárulnak abból a filmből, amit reklámoznak. Mindemellett sokan panaszkodtak arra is, hogy nem ritka, amikor egymás után fél tucat vagy több előzetest leadnak egymás után, így az is megesik, hogy több mint negyed órát várnak arra a filmre, amire jegyet váltottak. A szervezet most azért küzdd, hogy a trailerek hossza lecsökkenjen és maximum 2 perc legyen a határ, valamint azt is szeretnék bevezetni, hogy ne 9-12 hónappal, hanem csak a premier előtt 3-4 hónappal mutathassák be az első trailert. Ti mit szóltok a mozitulajdonosok törekvéséhez, egyetértetek vele?

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.puliwood.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.