Hirdetés

A reklámfilm hatására mindenki az Ollókezű Edward folytatását követeli

|

Valakinek már konkrét elképzelése is van, természetesen Timothée Chalamet főszereplésével.

Hirdetés

Az amerikaifoci-döntő, vagyis a Super Bowl alkalmából természetesen idén is előálltak a legnagyobb cégek pár jópofa reklámfilmmel, és mint azt már láthattátok nálunk is, az egyik ilyen a Cadillac autómárka legújabb modelljét népszerűsítette Tim Burton harminc éves klasszikusát, az Ollókezű Edwardot felelevenítve.

Hirdetés

A reklám főszereplője a Szólíts a neveden, a Kisasszonyok és az új Dűne sztárja, Timothée Chalamet, aki az eredeti film főhősének fiát, Ollókezű Edgart játssza, akit apjához hasonlóan szintén meglehetősen sok kihívás ér szokatlan kezei miatt: például nem tudja fogni a kormányt. A kultfilm egyik eredeti főszereplőjét alakító Winona Ryder ezért az új Cadillac LYRIQ autóval szerez neki örömet, amiben beépített önvezető funkció is található, a modern kor vívmánya pedig máris megoldotta Edgar problémáját. Az egyperces reklámot - melynek készítésében maga Tim Burton is részt vett tanácsadóként - csak a YouTube-on majdnem ötmillióan nézték meg mostanra, és a hatására rengetegen elkezdték követelni az Ollókezű Edward folytatását.

"Mindeddig nem tudtam, hogy szeretnék egy Ollókezű Edward rebootot."

"Fantasztikus! Ha folytatni akarják az Ollókezű Edwardot Timothée Chalamet-val, egyáltalán nem haragszom majd érte."

"Mit szólnátok egy Ollókezű Edward folytatáshoz, amiben Timothée Chalamet alakítaná Ollókezű Edgart, és szórakoztató kalandokat átélve tanulná meg, hogyan kell együtt élnie az apja mágikus képességeivel?"

"Egy Ollókezű Edward folytatás az évforduló alkalmából Timothée Chalamet főszereplésével egyszerűen tökéletes. El sem hiszem, hogy mindeddig bele sem gondoltam, mekkora potenciál lenne benne."

Hogy egyértelmű legyek: nem akarom, hogy rebootolják az Ollókezű Edwardot. De szívesen látnék egy történetgyűjteményt Timothée Chalamet Edgarjával a mai modern világban.

Burton a Los Angeles Times-nak adott interjújában elmondta, szerinte ritka, hogy egy alkotás harminc évvel később is tovább él és ennyi idő elteltével is képes aktuális maradni, és élvezettel látta, ahogyan Edgar megbírkózik az új világ kihívásaival. Ezzel láthatóan a rajongók is egyetértenek, így mindössze a kreatívokon és a döntéshozókon múlik, hogy akarnak-e kihozni ebből az ötletből valami nagyobbat, vagy megmarad egy végtelenül jópofa reklámfilm szintjén.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.puliwood.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.