Hirdetés

Az Assassins Creed film olyan lesz, mint a Batman: Kezdődik!

|

Hirdetés

A játékos közösség számtalan alkalommal csalódott már a játékvilág filmadaptációit illetően. A 2016-os év az eddigiek alapján úgy tűnik, hogy fordulópont lehet, hiszen ekkor érkezik a mozikba a Warcraft, amely minden idők legsikeresebb MMORPG játéka előtt hódol majd. Utána pedig jön a Ubisoft nagysikerű kalandjátékának adaptációja az Assassins Creed, amely már csak az eddig szerződött nevek miatt is igen csak ígéretes alkotásnak tűnik. Michael Fassbender napjaink egyik legjobban foglalkoztatott színésze, a filmben mellé társul a hónap végén mozikba kerülő Macbeth rendezője Justin Kurzel és a vásznon gyakori partnere Marion Cotillard is. Ez még nem minden, hiszen a múlt héten Jeremy Irons és Brendan Gleeson is csatlakozott hozzájuk. A forgatás még csak most kezdődött, de már most nehéz kordában tartani az elvárásainkat.

assassins-creed-wallpaper
Jean-Julien Baronnet a Ubisoft mozgóképes részlegének vezérigazgatója a napokban interjút adott és sok dologra rávilágított a dolgokat illetően. Beszélt arról, hogy milyen új megközelítést alkalmaznak a videójáték adaptációknál. Összehasonlítási alapként a Szárnyas fejvadász és a Batman: Kezdődik! szintje a fő cél számukra. Ami, viszont még furcsább, az az, hogy először színészeket - nagyszerű színészeket - szerződtetnek. Ezzel az érdekes eljárással szerezték meg maguknak Tom Hardy-t a Splinter Cell filmhez és Michael Fassbendert az Assassins Creed-hez.
Hollywood-ban általában ha nagy filmet készítenek, akkor először a forgatókönyvet készítik el vagy a stúdióknál házalnak. Nos, mi nem ezt csináljuk. Mi feltettük a kérdést: "Mi az első döntés, amit meg kell hoznunk minden egyes film alkalmával?" Az Assassins Creed esetében egyértelműen a színészválasztás volt az első: "Ki legyen a bérgyilkos, ki keltse életre?" A Splinter Cell-nél is ugyan ezt csináltuk: "Ki legyen Sam Fisher?" Megszállottan kerestük a legjobb színészeket a szerepekre.
De hogyan győzöl meg egy A listás színészt forgatókönyv nélkül? A Ubisoft egy nagyon okos megoldást alkalmaz, azzal, hogy nem csak megszerezni akarják a színészeket, hanem az ötleteiket és kreativitásukat is figyelembe veszik a filmek elkészítésekor. Legyünk őszinték, azért ez egy elég jó ajánlat, főleg ha egy filmsorozatról beszélünk.
Michael Fassbender nagyon hamar leszerződött velünk. Számunkra ő volt az egyértelmű választás a szerepre. Nem volt még forgatókönyv és stúdió sem akkoriban. Elmondtuk neki, hogy közösen szeretnénk felépíteni a projektet, van egy nagy márkánk és egy olyan filmet akarunk készíteni mint a Batman: Kezdődik! és a Szárnyas fejvadász. Megígértük neki, hogy együtt dolgozhat az írókkal és bekapcsolódhat az alkotási folyamatba.
Így már érthető, hogy olyasvalaki, mint Kurzel, az eddigiekben komoly drámarendező hogyan is került a projekt rendezői székébe. Azért, mert Fassbender elég beleszólással rendelkezett, hogy bevonja őt és Cotillardot a Macbeth után. Barronett azt is elárulta, hogy miként nyerték meg maguknak Tom Hardy-t a Splinter Cell főszerepére.
Ez az ajánlat egyértelműen vonzó az olyan kreatív színészeknek, mint Michael Fassbender és Tom Hardy. Olyan ez az egész, mint egy nagy stúdió lenne, hiszen nagy nevekről beszélünk, viszont valójában egy kis struktúra és így is fog maradni, mert nem akarjuk, hogy nagyobb legyen. Tom Hardy szintén nyilvánvaló választás volt a Splinter Cell főszerepére. Vele is elbeszélgettünk a dolgok menetéről és egyből beleegyezett. Tom is egy játékos és nagyon szereti a Splinter Cell világát. Sokat dolgoztunk együtt a karakterén.
Splinter_Cell_Chaos_Theory_Wallpaper-1
Végül Barronett beszélt a Ubisoft filmes részlegének működési elvéről, ami gyakorlatilag a nagy stúdiófilmek független filmes hozzáállással való megközelítése.
Szeretnénk folyamatosan felügyelet alatt tartani a fejlesztést. Olyan írókkal szerződünk, akik nem feltétlenül sztárok, de megértik az univerzumunkat. Amíg a könyv nincs elfogadható szinten, addig nem haladunk tovább. Sokáig szorosan együtt dolgoztunk a New Regency-vel az Assassins Creed könyvén. Sokat segítettek a tapasztalatukkal. Az a szépsége a kis struktúrának, hogy nem függünk semmilyen megjelenési időhatártól. Néha kell idő, hogy valami azzá váljon, ami. Négy évig készült elő az Assassin!
Meg kell hagyni, ezek a franciák nagyon szeretik a filmeket. Óriási stúdiófilmeket független filmes hozzáállással közelítenek meg, furcsa eljárás, de ha a struktúra bejön és a film sikeres lesz, már pedig az olvasottak alapján nagy az esély rá, akkor nagy hatással lehet majd a stúdiófilmek világára. Egy dolog biztos, a Ubisoftos srácok megértik, hogy a videojáték adaptációk nem rendelkeznek fényes múlttal, de minden erejükkel azon vannak, hogy ne ismétlődjenek meg a múltbéli események.
assassins-creed-promo-poster
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.puliwood.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.