Pont egy hete jelentették be, hogy A lehetetlen sztárja, Tom Holland lesz a következő megformálója a közkedvelt Hálószövőnek Tobey Maguire és Andrew Garfield után, a rendezést pedig az idei Sundance-en nagy sikernek örvendő Cop Car direktora, Jon Watts vállalta el. A Hangya közelgő premierje kapcsán a Marvel Studios feje, Kevin Feige rendre nyilatkozik az elkövetkezendő filmterveikről, így a Doctor Strange történetét ért változások mellett a 2017-es Pókember filmről is elejtett pár szót, ami változatlanul a Sony alá tartozik, de a Marvel és Feige-ék kreatív tanácsokkal segítik majd a készítőket, hogy Peter Parker minél könnyebben beintegrálható legyen a Polgárháború után is a filmes univerzumba. Feige elmondása szerint nem csak a klasszikus szuperhős-szupergonosz felállásra fognak koncentrálni, hanem a középiskolai élet személyes drámájára.
A gimnázium valóságos szappanopera, és ezek a karakterek pont ettől igazán érdekesek. Ahogy nem láttunk egy heist mozit, vagy egy zsugorodást a középpontba állító alkotást, úgy jó ideje nem találkozhattunk egy igazi John Hughes filmmel sem. ezzel nem azt akarom mondani, hogy egy John Hughes filmet akarunk csinálni - azt csak ő tudott - de inspirált minket, és az, hogy a szellemiségét ötvözzük a szuperhős zsánerrel, ahogy azelőtt még senki, az kifejezetten izgalmassá teszi az egészet.Kétségtelen, hogy John Hughes szívvel-lélekkel - na meg persze humorral - teli mozijai nélkül kevesebb lenne a filmtörténelem, elég ha csak a Vakáció filmekre, a Huncutkára, a kevésbé ismert Repülők, vonatok, autókra vagy a karácsonyi bejgli mellé elengedhetetlennek számító Reszkessetek, betörők! filmekre gondolunk. Mindenképpen érdekes felvetése ez Feige-nek, és mind a humor, mind a sokszor ezeket a filmeket átható negédes báj jól állhat a tinédzser Pókembernek, viszont kérdéses, hogy emellett a karakter drámája mennyire érvényesül, elvégre Peter Parker szuperhőstetteit egy mérhetetlenül nagy bűntudat határozza meg, és sokszor komoly morális döntéseket kell hoznia, amiért nem ritkán a saját boldogságával felel. De a producer eme kinyilatkozása megint azt mutatja, hogy a Marvel ismét egy sajátos műfaji kísérletezésbe kezd, ami csak az univerzum sokszínűségét bizonyítja. Ti hogy látjátok? Milyen filmhez hasonló tónust kéne megütnie az új Pókember mozinak?