2020. április 8-án kerül a hazai mozikba a következő James Bond film, a 007 Nincs idő meghalni továbbra is Daniel Craig főszereplésével, a színész pedig egy rendkívül nagyszerű kezdeményezés élére állt, amely elsősorban azoknak a rajongóknak szól, akiknek jó a kézügyességük, nagy a fantáziájuk.
A Universal Pictures International, a Metro Goldwyn Mayer Studios, az EON Productions és a United Artists Releasing együttműködésének köszönhetően egy olyan globális kihívás született, amelynek keretében bárki elkészítheti a saját James Bond poszterét, amelyet aztán az említett cégek marketingcsapataiból összeálló döntőbizottság értékel majd. A megkötés csupán annyi, hogy egyedi, figyelemfelkeltő és "bondos" műveknek kell születniük, amelyeket aztán a kreativitást (30%), az eredetiséget (30%) és a téma feldolgozásának sikerességét (40%) figyelembe véve bírálnak el.
A résztvevőknek 2020. január 16-án, csütörtökön 18:00 óráig kell elküldeniük az alkotásukat, márciusban pedig bejelentik, hogy kiket választottak ki a jelentkezők közül. A szerencsések pénzjutalmat kapnak, valamint szakmai visszajelzést egy kreatív ügynökségtől, illetve segítséget abban, hogy elhelyezkedjenek a filmipar művészeinek világában. További információkat a honlapon találhattok, mi pedig sok sikert kívánunk a kihíváshoz!