Hirdetés

Már George Clooney-t is másolják

|

Hirdetés

A Nestlé perre készül egy izraeli cég ellen, amely egy George Clooney-hasonmást szerepeltet a kávéreklámjában. A Nestlé-családba tartozó Nespresso évek óta Clooney-val népszerűsíti a termékét, most pedig az izraeli Espresso Club egy hozzá megszólalásig hasonló ezüstös halántékú férfiúval reklámozza a saját kávéját. Igyekeznek poénosra venni a dolgot, mert a szpotban megjelenik egy felirat, miszerint „ez nem George Clooney”, a Nespresso Israel azonban nem találja viccesnek a dolgot, mert bíróság elé viszik az ügyet. Az Espresso Club közleményt adott ki, miszerint nyilvánvaló paródiáról van szó, és az volt a céljuk, hogy olyan fogyasztókat célozzanak meg, akik „informális kávééléményre” vágynak, a Nestlét azonban ez a magyarázat nem hatja meg. Az ál-Clooney itt tekinthető meg a reklámban, amíg a Nestlé el nem éri, hogy a YouTube leszedje: https://www.youtube.com/watch?v=56DKvnXmpxo George Clooney-t hamarosan láthatjuk az év egyik leginkább várt filmjlben, az Ave, Cézár-ban, amelyben a Coen fivérek az ötvenes évek Hollywoodja elé tartanak görbe tükröt. /UIP-Duna Film/

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.puliwood.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.