A kampány alapját képezi az internetes marketing, így nem csoda, hogy fontos szerepet kap a kampányban a legismertebb közösségi portál, a Facebook is. Eme alkalomra a kiadó kifejlesztett egy szavazási szoftvert is, mellyel a www.aranykonyvszavazas.hu oldalon szavazhatnak az olvasók 2010 legnépszerűbb könyvére. A kampány helyszíne szinte magától értetődően a Facebook. Április 4-re a legnépszerűbb kötetek száma 50-re csökkent, 25-ére pedig 10 darab közül választhatunk majd.
A Libri nagyon komolyan veszi ezt a kampányt, hiszen számos eszközzel hirdetik. A teljesség igénye nélkül említenék néhányat: weboldalskinezés, youtube videók, bannerek, épületfóliázás és vírusmarketing-eszközök.
Az Aranykönyv kampánynak idén több híres arca is van, úgymint Hajós András, Till Attila, Rácz Zsuzsa, Cseh László és Weisz Fanni.