A siker kiszámíthatatlan. Hollywoodban hiába próbálnak mindenben biztosra menni a folyamatos franchiseokkal és azok univerzumépítésével, sokszor ez sem elég a boldogsághoz, a stúdiófejesek pedig a jósnőjüktől kezdve a marketingesekig mindenkit kérdőre vonnak, hogy mi mehetett félre. A 20th Century Fox-nál is sokasodhatnak a kérdőjelek, amióta a Croodékkal átvették a Dreamworks Animation-t a Paramount-tól. Az ismeretlen kőkorszaki család siker lett, a szintén noname verseny csiga a tavalyi nagy visszatérőnek szánt pingvin kommandóval bukta, míg sárkányröptetésük nem kevésbé minőségi folytatása mérsékelten érdekelte a közönséget. Erre föl itt van a Cápamese és az első Madagaszkár óta a legtrendibb meséjük, és máris csilingelnek a kasszák.
Legalábbis Észak-Amerikában. Nálunk a forgalmazó és a Cinema City újabb lukra futásához képest is gyengén nyitott. Talán Rihanna – akinek minden második percben felcsendül valamilyen slágere a film alatt – vagy az Agymenők Sheldonjának szinkronja volt vonzó a családosok számára. Azért is filozofálok, hogy miért voltak vevők a nézők a két (vagy sok) ballábas földönkívüli Oh, és a bevándorló kislány Tip közös kalandjára, mert már az előzetesek sem nyújtottak az ég egy adta világon semmi olyat, ami rendkívülivé, hova tovább különösen viccessé vagy szerethetővé tette volna és ez nincs másként a filmmel se.
Végre otthon! – Kritika
Hirdetés
Hirdetés