William Burke és William Hare a skót kriminalisztika legiszonytatóbb figurái közé tartoznak. Az elvetemült duó az 1820-es évek vaskalapos és életidegen, a tudományos célú boncolást nagyban megnehezítő szabályozása miatt kialakult tetem-feketepiac legaktívabb beszállítói közé tartozott. A lelkiismeretlen Burke végül kivégzett bűnözőként áldozatai sorsára jutott, ráadásul csontvázát kiállították, és bőrét könyvkötéshez használták. Hare sorsa azonban eddig ismeretlen volt - ma már viszont tudjuk, hogy Olaszországba szökött, és utódjai sanszosan filmkészítéssel foglalkoznak.
Más magyarázat ugyanis nincs arra, hogy 2022-ben miért érez valaki elemi késztetést arra, hogy remake-et készítsen egy olyan klasszikusnak, mint a Különben dühbe jövünk. Az IMDB-n 3.1 ponton álló, a jelek szerint Olaszországban jóformán a lőtéri kutyát sem érdeklő alkotás augusztus 24-én lesz megtekinthető a Netflix kínálatában. Az Edoardo Pesce (Dogman, Fortunata) és Alessandro Roja (Bűnügyi regény: A sorozat) főszereplésével készült feldolgozás középpontjában két testvér áll, akik 25 év után újra találkoznak, hogy visszaszerezzék apjuk szeretett buggy-ját. A remake-et a Younuts rendezte, aki korábban főképp klipeket készített csak, például Marco Mengoninak és a Måneskinnek.
Ha tehát mindig is foglalkoztatott a gondolat, hogy Bud Spencer és Terence Hill a Wish-ről rendelt verziói hogyan bohóckodnak egy viccnek erős, komolyan meg nyilván nem gondolt audiovizuális vonatszerencsétlenségben, akkor itt a remek alkalom, hogy választ kapjunk a kérdésre. Szerkesztőségünk tagjai jogi képviselőnk tanácsára más kommentárt nem fűznek a hírhez - olvasóinkat viszont nem köti semmiféle korlát.
Bennetek az előzetes hányadik másodpercében fogalmazódott meg a gondolat, hogy Lovecraftnak igaza volt, és egy közönyös, hideg univerzum semmiféle kíméletre nem számító gyermekei vagyunk?