Hirdetés

Comic-Con 2012 - A Prometheus vírusmarketingje

|

A Prometheus premierje után sem pihen le a marketinggépezet és a közelgő Comic-Con rendezvényt kihasználva helyre kis reklámot csaptak össze a filmnek.

Hirdetés

A videó lényege röviden és tömören az, hogy a Weyland Industries a július 12-én rajtoló, san diego-i Comic-Con fesztiválon szeretne új embereket toborozni a céghez, ezért készítették a folytatásban fellelhető propagandának is beillő előzetest. Ritka, hogy egy film megjelenése után is gőzerővel megy a marketing, lehetséges, hogy nem annyi bevételt hozott, mint amit vártak és kell a megerősítés? Vagy Scott már a folytatást szeretné bejelenteni jövő hónap közepén? 

Oldalak: 1 2

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.puliwood.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.