Már eddig is elképesztő összegből készített tartalmakat a nézők számára a Disney, a jövőben azonban még magasabb fokozatra kapcsol a cég. A legújabb éves jelentésük alapján ugyanis 2022-ben 33 milliárd dollárt költenek majd új tartalomra. Ez 8 milliárd dollárral több, mint amennyit költöttek a 2021-es pénzügyi évben (ez 2021. szeptember 31-én ért véget), amely körülbelül 25 milliárd dollárt tett ki. Ez a hatalmas összeg a cég összes divíziója között szétoszlik majd, amely három fő tartalomcsoportból áll: stúdiók, általános szórakoztatás és sport. A cég alá tartozó stúdiók közé tartozik a Walt Disney Pictures, a Walt Disney Animation Studios, a Pixar, a LucasFilm, a 20th Century Studios, a Marvel Studios és a Searchlight Pictures. Az olyan hálózatok, mint az ABC Entertainment, a Disney Channel, az FX Networks és a Hulu a Disney általános szórakoztató csoportjai közé tartoznak, míg az ESPN továbbra is az egyetlen sporthálózatuk.
A cég gyakorlatilag megállíthatatlan, mióta szilárd piacot talált a streamingmodelljével. Az év elején ennek köszönhetően a vezérigazgató Bob Chapek bejelentette, hogy a következő évben 100 új címet szeretnének közzétenni a nézőik számára. A Disney+ második évfordulójának megünneplésére pedig a stúdió nemrég megrendezte az első Disney+ Napot (Disney+ Day), amely során bejelentések és friss információk áradatát kaptuk a számos közelgő projekttel kapcsolatban. Ezek nagyrészt a már korábban bejelentett filmek és sorozatok megjelenési dátumait tartalmazták, de egy csomó új és tervezett címet is kaptunk.
Az éves jelentés emellett azt is részletezi, hogy hová fog kerülni a 33 milliárd dollár egy része, pontosabb számokkal arról, hogy mit tervez a cég 2022-ben. A Disney 50 filmet moziban és/vagy otthoni megtekintésre, 60 forgatókönyv nélküli sorozatot, 25 drámasorozatot, 15 dokumentumfilmet vagy limitált sorozat, 10 animációs sorozat és 5 tévéfilmet tervez elkészíteni. A Disney más médiavállalatokhoz képest ambíciózusabb megközelítést alkalmaz a tartalomgyártás terén, mivel a Netflix körülbelül 14 milliárd dollárt, a WarnerMedia pedig 20 milliárd dollárt tervez költeni 2022-ben.