Hirdetés

A Mortal Kombat rendezője minden idők legjobb harcjeleneteit ígéri

|

Szerénység. Ha van valami, amit szeretek magamban, az a szerénység.

Hirdetés

A videójátékos társadalom minden egyes nagyobb név filmre vitelekor egyszerre reménykedik, hogy ezúttal tényleg kapnak egy méltó feldolgozást és kételkednek, emlékeztetve magukat arra, hogy eddig egyetlen igazán jó, vagy felejthetetlen darab sem készült, legfeljebb korrekt. Mindenesetre az új Mortal Kombat filmadaptációját mindenképpen komoly várakozások előzik meg, nemcsak a játékos társadalom részéről és a sorozat nimbusza miatt (amik mellé azért amolyan bűnös élvezetként simán ide vehetjük az 1995-ös filmet), hanem mert a koronavírus és a mozik bezárása miatt alapvetően minden nagyobb film iránt megnőtt az érdeklődés, már csak a kifejezetten jól sikerült előzetes miatt is. És a rendező sem könnyíti meg a helyzetünket.

Hirdetés

Simon McQuoid ugyanis nemcsak célul tűzte ki, hogy megfeleljen a rajongókat lekenyerező magas elvárásoknak, hanem ha kell, szét is zúzza azokat, mint Sub-Zero valakinek a megdermesztett és kitépett szívét. A rendező - a társproducer James Wannal karöltve - ugyanis azt tűzte ki célul maga elé, hogy a lehető legklasszabb (és brutálisabb) harcjelenetekkel álljanak elő, amit valaha filmre vettek. Ehhez persze szerinte kellett az is, hogy a stáb - a színészek, a kaszkadőrök és néhányan a legjobb harcművészek közül a világon - szorosan együttműködjenek, ugyanakkor minden egyes harc egyedi legyen, meséljen a karakterekről és előrelendítse a történetet.

Megpróbáltuk elérni, hogy a harcokat belülről újítsuk meg. Hogy a karaktert és a történetet egyaránt előremozdítsa a harc során. Vagyis rengeteg időt töltöttünk mindezzel. A csapat ebben a filmben egészen elképesztő! Az volt az első, amit mondtam Kyle Gardinernek, a kaszkadőr koordinátorunknak, hogy "Oké, Kyle! A lehető legjobb harcokat kell összehoznunk, amit valaha filmre vettek. Szóval csak semmi para." Valójában azonban a történet és a karakterek felépítéséről szólt az egész, nem csupán egyfajta kiegészítőként, mindez a jelenet és a cselekmény részét képezte.

Bátor és nagy szavak, amik őszintén reméljük, hogy a végeredményben valóban megvalósulnak, elvégre az eredeti játék is arról híres, hogy karakterei mennyire egyediek és hogy ez mennyire képezi a játékélmény részét (a sajátos pályákon túl). Szerencsére már nem kell sokat várnunk, ugyanis a Mortal Kombat április 16-án debütál HBO Maxon és mozikban... már ahol egyáltalán nyitva vannak.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.puliwood.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.