Aki azt a feladatot kapná, hogy jellemezze a 2022-es filmipart, az igen kemény fába vágná a fejszéjét. A COVID-járvány ugyanis alaposan megváltoztatta a fogyasztói szokásokat, és a mozik még most is a sebeiket nyalogatják, míg a streamingplatformok tekintetében lassan a túlkínálat okoz fásultságot a nézőknél. Az amerikai szervezet, a Filmszínháztulajdonosok Országos Szövetsége most egy érdekes ajánlattal állt elő.
A vezérigazgató, John Fithian ugyanis azzal bátorkodott előhozakodni, hogy a múlt héten rekordveszteséget elkönyvelő Netflixnek érdemes lenne a saját filmjeit a mozikba is beküldeni, egyfajta win-win alapon. Fithian tapasztalt vezetőként a platformnak és filmjeinek erényét méltatta a nyilatkozatában, többször is kihangsúlyozva, hogy Ted Sarandosnál, a Netflix vezérigazgatójánál kevés ember ismeri jobban a filmeket és Hollywoodot.
A Netflix persze a díjvárományos filmjeit eddig is megfuttatta a mozikban a nagyobb elérés és hírnév érdekében, de ez a mostani ajánlat akár mindkét platform sikeréhez hozzájárulhatna. Hogy ráharap-e Sarandos és a Netflix a csalira, azt majd a jövő dönti el, de a mostani pénzügyi fejlemények után a Netflix bizonyára megfontolja az ötletet.
Ti örülnétek, ha a Netflix blockbusterei a mozivásznakon is láthatóak lennének?