A megállapodást kötő felek, a Sony Pictures Entertainment és a Turner Media a megegyezés feltételeit nem hozták nyilvánosságra. A Turner Media Innovations Los Angeles-i nemzetközi marketing részlege felel az egyedi, Cartoon Network-elemeket tartalmazó reklámanyagok elkészítéséért és a csatornán történő sugárzásáért.
A Turner Media Innovations olyan vegyes arculatú promóciós filmeket készít az egyes filmek bemutatójára, amelyekben a film formátumától függően, vagy az animált karakterek közegében jelenik meg a Cartoon Network csatorna logója, vagy a csatorna arculati elemei tűnnek fel egy élőszereplős film jeleneteibe szőve. A szponzorok reklám formájában mutatkoznak be a Cartoon Networkön.
A megállapodást megelőzően a Turner Media Innovations olyan vezető filmstúdiók kampányait sugározta, mint a Warner Bros, a Universal, a Fox és a Paramount.
Simon Cox, a Turner Media Innovations EMEA elnöke ezt mondta: “A Cartoon Network a gyerekek és családok egyik kedvenc csatornája, ami garantálja a Sony Pictures kampányának sikerét. Az EMEA piacokon mindenütt jelenlévő Turner kiváltságos helyzetben van, ezért keresik az olyan elismert szponzorok az együttműködésünket, mint a Sony Pictures.”
Gina Kilberg, az International Media, Sony Pictures elnöke így nyilatkozott: “2012-ben és 2013-ban fantasztikus bemutatókkal készülünk, és rettentően izgatottak vagyunk, hogy a gyerekek és szüleik éppen a Cartoon Networkön találkozhatnak először ezekkel az újdonságokkal.” /Turner Media sajtóközlemény/
A Sony kilenc új sikerfilmjének promóciója csak a Cartoon Network csatornán lesz látható
Egyedi, Cartoon Networkös tartalmakat készített a Turner a Sony Pictures legújabb 3D-s családi filmjeire.
Hirdetés
Hirdetés