Biztos már sokakkal előfordult, hogy az aktuális film nézése közben kiderül, hogy ez nem teljesen az, amit a marketingkampány eredetileg hirdetett. Az előzetesek és a különféle reklámspotok a filmek népszerűsítésének nélkülözhetetlen részét képezik, de olykor (vagy direkt félrevezetés céljából, vagy egyszerű filmkészítési okok miatt) nem mindig azt mutatják meg, ami a végeredmény lesz. Ez néhány esetben csalódáshoz, frusztrációhoz, míg extrém esetben csoportos perhez vezethet.
Történt nemrég ugyanis, hogy két ember, név szerint Peter Michael Rosza és Conor Woulfe szövetségi bíróság előtt perelte be a Universal Studiost, miután mindketten "kikölcsönözték" Danny Boyle 2019-es romantikus vígjátékát, a Yesterday-t az Amazon Prime streamingszolgáltatáson keresztül. Keresetükben azt állítják, hogy a filmstúdió megtévesztő reklámkampányt folytatott, ugyanis Ana de Armast is mutatták az előzetesekben, akinek jeleneteit azonban végül kivágták a végső változatból, és így nem szerepelt a filmben.
A Variety értesülései szerint azért fordultak bírósághoz, mert a stúdió "egy filmet ígért nekik Ana De Armas-szal", aki azonban "semmilyen formában nem jelenik meg a történetben", így nem azt kapták, amit az összeg kifizetése előtt vártak volna. A két férfi legalább 5 millió dollárt követel a Universaltól saját és más, lehetséges érintett fogyasztók nevében egyaránt. A hír pillanatáig a Universal nem kommentálta az ügyet.