Pár hónapja már tudjuk, hogy a Disney egy a Netflixhez és az HBO-hoz hasonló streaming platformmal készül betörni a piacra, amelyet eddig Disney Play-ként emlegettünk, azonban a minap Bob Iger, a vállalat elnöke elárulta a hivatalos részleteket a szolgáltatással kapcsolatban: a nevét, a logóját és azokat a brandeket, amiket induláskor felvonultatnak. Bőven lesz mit nézni.
A 2019 végén induló streaming szolgáltatás neve Disney+ lesz, ami valószínűleg nem a világ legfantáziadúsabb ötlete, mégis kifejezi azt, amit a gigász nyújtani szeretne. Az információk szerint öt nagyobb hub lesz elérhető induláskor és mindegyik egy-egy mikroplatformként funkcionál majd a Disney+-on belül, amiket egyedi dizájnnal és funkciókkal látnak el, hogy kielégítsék a rajongók igényeit. Ezek a brandek a Disney, a Marvel, a Star Wars, a Pixar és a National Geographic.
Arról egyelőre nem tudni, hogy 2019 végén globálisan rajtol-e el a Disney+ és mennyi lesz az előfizetés ára, de Iger korábban azt mondta, hogy kevesebb, mint a Netflixé. Áprilisban további infókat ígérnek, akkor talán majd kiderül.