0:00 Christopher Nolannel dolgozni az Eredeten az előkészületek alatt:
"Az Eredet forgatókönyve szerintem értelmes volt, ami azt jelenti, hogy nagyon őrült vagyok"
4:23 Hans zeneszerzési folyamata
"Hiszek az együttműködő zeneszerzésben. Olyan helyről jövök, ahol más emberek is bejönnek munka közben és ötleteket adnak."
6:45 „Johnny Mar gitározása”
"Johnny Mar tudta, hogy nem új hangokat, dallamokat kell a dalhoz hozzáadnia, hanem le kell játszania azt, amit én hittel írtam"
8:15 Technológia használata a zeneszerzéshez
"Nem tanultam zenélni. 2 hétig vettem zongora leckéket. Ennyi volt a hivatalos tanulásom. Abból a nemzedékből származom, amiben megjelent egy új hangszer: a számítógép. Ha arra kértek, hogy zongorán játsszak, az nem megy olyan jól, de a számítógépen elég jól elboldogulok."
9:10 Hans nézetei a valós zeneszerzőkről illetve a filmzeneszerzőkről.
"Vannak valódi zeneszerzők és filmzeneszerzők. Nem azt mondom, hogy ez bármivel kevesebb lenne, csak azt, hogy ez egy teljesen más világ."
11:00 Dolgozni a Batmanen
"Chris Nolannel akartam dolgozni, de abban nem voltam biztos, hogy a Batmanen. De Chris nem fogad el nemleges választ. Ez a szó nincs benne a szótárában."
12:00 Hans beszél a James Newton Howardal együttműködésrő
"Eléggé szégyellősek voltunk eleinte egymással. Egy héttel később már nagyon jól összebarátkoztunk. A zene megvédhetetlen. Valakinek játszod és rajta áll, hogy tetszik-e neki, vagy sem. Zeneszerzőnek lenni eléggé érzékletes dolog. Amikor először játszol valakinek egy dalt, amit te szereztél, a belső érzéseidet mutatod be neki."
13:45 Eredet utómunka
"Az egyik dolog, amit mindig próbálok teljesíteni, hogy ne egy olyan dalt írjak, ami a film felett áll és lenéz rá, de a zenének belülről kell jönnie. Az érdekes dolog az volt, hogy sose mondtam el senkinek, hogy melyik részlethez szereztem zenét éppen. Nekik kellett kitalálniuk, hogy melyik szerzemény melyik jelenethez illik a legjobban."