A Warby Parker Clark Kent ihlette szemüveget készített, a Gillette Superman borotválkozási szokásaira enged bepillantást, a Chrysler két autója elgurul a filmben, de olyan márkákkal is találkozhatunk, mint Sears, a Nokia, a Kellogg, Carl Jr., és az Amerikai Nemzeti Gárda. És ez mind-mind csak töredéke azoknak a cégeknek, akik valamilyen formában hozzájárultak az Acélember népszerűsítéséhez (vagy fordítva). Az összbevétel olyan 160.000.000 dollár körül mozog, de valószínűleg ez több, hiszen pontos összeget valószínűleg még nem igen tudnak mondani a szakemberek!
Állítólag a film DVD megjelenéséig akár ez a szám meg másfélszeresedhet, ami újabb rekordokat jelenthet a DVD-s marketingek között, de egyelőre ez még csak jövő zenéje. Persze aggódnunk sem kell, hiszen ez a sok szponzor nem azt jelenti, hogy a Superman ruha nyaktájékán esetleg kivillan majd egy Adidas címke filmben, vagy ilyesmi.
Az acélember június 20-án érkezik a mozikba Zack Snyder rendezésében, főbb szerepekben Henry Cavill, Amy Adams, Michael Shannon, Russel Crowe és Kevin Costner.