A kritikusok kiemelték, hogy a filmben a szokottnál is több szofisztikált kis utalást meg poént helyeztek el a felnőttek számára, akik ennek köszönhetően ugyanúgy végigizgulják a filmet, mint a csemetéik, csak éppen időnként máson nevetnek. A siker másik kulcsát abban látják, hogy a DreamWorks ügyesen használja a digitális korszak egyik leggyorsabban fejlődő ágazatát, a közösségi hálókat. Megaagy a premier előtt felköltözött a Facebookra és a MySpace-re, és a FarmVille nevű közösségi játékban megnyitotta saját MegaFarmját, amelynek felhasználói 24 órán keresztül ismerkedhettek a filmmel. A FarmVille-nek napi 17 millió aktív felhasználója van az egész világon. Megamind – hazai bemutató: 2010. december 16. /Forrás: UIP/
Második hete első a Megaagy
Folytatódik a Megaagy című 3D-s animációs családi film diadalmenete Észak-Amerikában. Ismét a toplista első helyén végzett, összbevétele már megközelíti a 90 millió dollárt.
Hirdetés
Hirdetés