A napilap megkereste az ügyben a Paramount Pictures megfelelő munkatársát, aki beavatta őket, és egyúttal minket is a nyílt titokba: az Utolsó léghajlító mintegy 280 millió dollárt emésztett fel ezidáig.
A költségvetés igen csak puritánra sikerült, ugyanis két részből áll: 150 millió maga az előállítási költség, amelyből Shyamalan bácsi gazdálkodhatott, és 130 millió (!) dollár a marketing ráfordítása, hogy még a legeldugottabb területek öregjei is értesüljenek avatar barátunk vászonra kerüléséről.
Ez jóval meghaladja Shyamalan eddigi produkcióinak mindegyikét, legalábbis ami a kasszát illeti. Természetesen a film mellett a Paramount óriási erőket fektet a különböző ajándéktárgyak előállításra is, mint pl. McDonalds menük, Videó játék, figurák, kulcstartók, stb. stb.
Vajon az Utolsó léghajlító hogy szerepel majd a mozik pénztárainál? Megtérül a 280 milliós kiadás? Ti mit gondoltok, sikeres lesz Shyamalan új produkciója?