Hirdetés

Vadregény – Kritika

|

Színpadi művet – különösen musicalt – manapság csak akkor érdemes vászonra vinni, ha rájátszunk az alapanyag mivoltára, vagy minél inkább törekszünk a filmszerűségre. Jelentem: itt egyik sem sikerült.

Hirdetés

Rob Marshall Hollywood egyik legnagyobb kérdőjele. Baz Luhrmann kritikailag elismert, de csak technikai díjakkal kitüntetett audiovizuális orgiája a Moulin Rouge után egy évvel kijött a Chicagóval, ami nem volt több, mint egy sztárokkal előadott Broadway musical felvétele. Valamiért azonban mégis a pajzsukra emelték anno, és hozzávágtak egy rakat díjat, azóta azonban kiderült, hogy Marshall nem több mint egy üres lufi. A szépelgő Egy gésa emlékiratai után a díszes hölgykoszorúval teletűzdelt, Fellini előtt tisztelgő Kilencet még Daniel Day-Lewis sem tudta megmenteni, a legutóbbi karib-tengeri kalózkodást pedig azóta igyekszünk a legtöbben elfelejteni. Marshall immár negyedjére tér vissza a musicalek világába – a Chicago és a Kilenc mellett 1999-ben a Kathy Bates nevével fémjelzett Annie-t is ő rendezte – de a középszernél többre most se futotta neki.

Oldalak: 1 2

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.puliwood.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.