Az 1997-ben alapított The Asylum üzletfilozófiája mit sem változott az időközben elröppent huszonöt esztendő alatt. A cég illetékesei rendületlen lelkesedéssel ontják az éppen aktuális trendekhez illeszkedő, filléres költségvetésű műveiket. Ám ezek hagyományosan minden ízében csapnivaló kivitelezésük miatt valószínűleg akkor sem ütnék meg a vállalhatóság alsó határát, ha a Royal Shakespeare Company színészeivel vennék fel a jeleneteket.
Olcsó horrorpótlékok, gyaníthatóan Paint segítségével tető alá hozott effektekben gazdag sci-fi imitációk, a mélyen vallásosakat megcélzó, és a nívót a hit propagálásával pótló keresztény filmek alkotják a kínálatuk gerincét. Valamint természetesen a hírhedt mockbusterek sem hiányozhatnak - ezek gyakorlatilag a csúcskategóriás kasszasikerek keltette divathullámokat meglovagolni hivatott, hébe-hóba vérlázítóan pofátlan kvázikoppintások.
Persze, az eredetileg Age of Hobbits-kén futó, majd Clash of the Empires-ként és Lord of the Elves-ként futó próbálkozásuk után rájuk szakadt per óta már az igazán merész pofonfa-rázás kora véget ért. Ebből adódóan kétségtelen, hogy a szerény szellemi képességek birtokában is kitalálható ihletforrású Jurassic Domination a címet és a dinoszauruszokat leszámítva kevés hasonlóságot mutat a jelenleg is vetített akció-kaland-sci-fi hibriddel.
"Amikor két, a hadsereg által létrehozott, felfegyverzett dinoszaurusz megtámad egy kis hegyi várost, a seriffnek kell kitalálnia, hogyan állítsa meg a lényeket, mielőtt azok megszöknének és országszerte pusztítást végeznek" - szól a kedvcsináló.
A produkciót egyébiránt a világhírt méltán elkerülő Megalodon Risingért és az értékelések alapján büntetőjogi kérdéseket felvető Meteor Moonért felelős Brian Nowak jegyzi rendezőként. A sztorit pedig a főleg standfotósként dolgozó, következésképpen a dramaturgia és a dialógustechnika csínját-bínját ismerő Jason Tozier ötlötte ki. Míg a szereplőgárdát Eric Roberts, Jack Pearson és Jamie Bernadette erősítik.