A Netflixen néhány hete debütált Squid Game (Nyerd meg az életed) a szó szoros értelmében letarolta az internetes közbeszédet, aminek hatására a dél-koreai sorozat népszerűsége mára olyan méreteket öltött, hogy egyesek immáron a való életben is elkezdték imitálni a szériában látott játékokat. Mindenesetre a Netflixnél is elégedettek lehetnek a Squid Game teljesítményével, ugyanis egy frissen a Bloomberghez eljuttatott belső használatra szánt üzleti becslés szerint a Squid Game a gyártási költségének sokszorosát hozhatja vissza nyereség formájában.
A jelentés szerint a streamingóriás körülbelül 21,4 millió dollárt költött a sorozat előállítására, a potenciális nyereség pedig ennek az összegnek a negyvenszerese, azaz nem kevesebb, mint 891 millió dollár lehet. Természetesen a Netflix nem kívánta kommentálni a Bloomberg által leírtakat, viszont az oldal arról számolt be, hogy a streamingplatform egy ügyvédje megkereste őket, aki úgy fogalmazott, hogy a bizalmas adatokban található számok leközlése nem feltétlen volna helyénvaló egy Bloomberg kaliberű újságtól.
A Nyerd meg az életed szeptember 17-én került fel a Netflix kínálatába. Ti láttátok már?