Vérpezsdítő televíziós és digitális kampányt indít a világ vezető prémium sörmárkája, a Heineken. A nagyszabású, legújabb James Bond kaland szeptember 21-én kezdődik Magyarországon, a „007-Skyfall” előzeteseként, amelyben Daniel Craig eddig soha nem látott, kirobbanó alakítást nyújt. A „Törd fel a kódot” játékban a legújabb Bond-lány, a csodálatos Bérénice Marlohe egy kalandos küldetésre invitálja a vállalkozó kedvű játékosokat, akiknek különböző akadályokkal kell megküzdeniük, hogy végül kinyithassák a kampány középpontjában álló titokzatos fémtáskát. Az interaktív online kalandjáték rögtön a televíziós reklámkampánnyal egy időben, szeptember 21-én indul a www.heineken.hu oldalon. A vállalkozó kedvű játékosok feladata, hogy a képességeiket latba vetve teljesítsék a próbatételeket, ezzel megszerezzék a táskát nyitó kódokat. A virtuális kalandokban legjobban teljesítők egy mindent eldöntő élő bevetésen küzdhetnek meg a játék fődíjáért, az értékes nyereményt rejtő táskáért.