Hirdetés

James Bond titkos küldetésen a Heineken új, nemzetközi kampányában

|

A különleges, interaktív kampányban Bérénice Marlohe tündököl Daniel Craig oldalán, mint a „Skyfall” Bond-lánya.

Hirdetés


A Heineken 15 éve működik együtt a James Bond-sorozattal. A legújabb, „Törd fel a kódot” kampány havas hegyi vasútvonalak zegzugos mélyére kalauzolja a nézőket, hogy maguk is titkosügynökké válhassanak. A televíziós reklámtól észrevétlenül eltávolodva, Bérénice Marlohe, az aktuális Bond-lány arra buzdítja a nézőket, segítsenek neki megküzdeni pár mindenre elszánt gazfickóval, és legyenek ők, akik végül elnyerhetik a titokzatos táska tartalmát. Aki elfogadja a kihívást, páratlan virtuális felfedezésekben és kalandokban részesülhet.


A „Törd fel a kódot” kampány ötlete a Wieden + Kennedy Amsterdam reklámügynökség nevéhez fűződik, míg a szeptember 21-én induló televíziós reklámfilm rendezője a díjnyertes holland filmes, Matthhijs Van Heijningen Jnr. A kampány szeptember 21-én egy különleges online előzetessel indul, amelynek célja, hogy szerte a világon felkeltse a Bond-filmek kedvelőinek figyelmét és a játékban való részvételre buzdítsa őket. Az izgalmas előzetes minden bizonnyal felrázza a rajongókat és arra is ösztönzi őket, hogy mielőbb megnézzék a teljes reklámfilmet.


Mindamellett, hogy a „Törd fel a kódot” kampány a digitális és közösségi médiában, valamint a Heineken® saját médiafelületein is beszédtéma lesz, októberben várhatóan robbanásszerű érdeklődést vált ki világszerte, amikor a közönség élőben is megtapasztalhatja a játék izgalmait. A világ számos pontján, jellegzetes helyszíneken zajlanak majd az egyedi Heineken® aktivitások, arra ösztönözve az ott megfordulókat, hogy teszteljék bátorságukat, játsszanak a különleges nyereményekért és kíváncsian várják az ősszel mozikba kerülő legújabb Bond-filmet, a 007-Skyfall-t.

„A Heineken® kreativitása és előremutató szellemisége, ötvözve a legendás James Bond-sorozattal, együttesen garantálják a nézők számára a minőségi szórakozást. James Bond nem csupán egy főhős: ő a legtökéletesebb férfi a világon – magabiztos, találékony és mindig készen áll az új élményekre, így személyesítve meg a Heineken® márka értékeit is.” - nyilatkozta Alexis Nasard, a Heineken® kereskedelmi vezérigazgatója.

Oldalak: 1 2

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.puliwood.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.