Elveszett – Kritika

|

Amanda Seyfried ismét bizonyítja – ezúttal egy thrillerben – hogy színészileg inkább a felnőtt filmiparban lenne a helye, semmint az álomgyárban.

Nézzük csak meg jobban, Seyfried kisasszonyt: őzike tekintet, telt ajkak, mesterkélt színészi játék. Az ég is pornósnak teremtette, de Kovi helyett valamiért az álomgyár figyelt fel rá, ami a Mammai Mia! maníros teljesítményénél még nem volt különösebben zavaró (ahogy a Bajos csajok butus szőkéjénél sem), de azóta Hollywood megpróbál belőle sztárt faragni, ami nem megy olyan vállalhatatlan filmekkel, mint a tavalyi Lány és a farkas vagy most az Elveszett.

Oldalak: 1 2

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.puliwood.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.