Daniel Craig utolsó James Bond mozija, a Nincs idő meghalni a várakozásoknak megfelelően világszerte rengeteg embert visszacsábított a mozitermekbe, ám a bevételek némileg elmaradnak a korábban feltételezett számoktól. A tengerentúlon a film egy szolidnak mondható 56 millió dolláros eredménnyel nyitott, amihez hozzájött a 66 nemzetközi piacról érkező további 90 millió dollár, így a Craig-érát búcsúztató Bond mozi világszinten jelenleg 313 milliónál tart. Ez az eredmény a pandémiát figyelembe véve egészen szép eredmény, mindazonáltal érdemes figyelembe venni, hogy a Nincs idő meghalni egyes becslések szerint körülbelül 250-300 millióba került, ebben pedig még nem volt benne a marketing költsége, valamint a film majdnem két éves csúszásából eredő veszteség.
Szomorkodni viszont így sincs okunk, hiszen a Nincs idő meghalninál rosszabbul csak a 2006-os Casino Royale nyitott az akkori 40 milliójával, míg a dobogó legfelső fokát a 2012-es Skyfall foglalja el a maga 88,4 milliós nyitányával. A Nincs idő meghalni Box Office helyzetét egyébként a járvány mellett tovább bonyolítja a film több mint 163 perces játékideje is, amely nyilvánvalóan behatárolja, hogy a mozik naponta hányszor tudják levetíteni.
Mindenesetre amennyiben a tendencia marad és Bondon az olyan októberi nagyágyúk sem fognak kifogni, mint Denis Villeneuve Dűnéje, nem elképzelhetetlen, hogy a Nincs idő meghalni, ha nem is tudja majd megugrani a Skyfall több mint egy milliárdos összbevételét, de mindenféleképp a Craig-éra egyik legtöbb bevétellel záró darabjaként lesz elkönyvelve, melyen még a koronavírus miatti félelem sem tudott kifogni.