Bruce Willis nevével teljesen egybeforrt John McClane alakja, hiszen a Die Hard-sorozat egyike azon akciófilmes zsánereknek, amiket bármennyiszer újra lehet nézni, és még sokadjára sem unatkozik rajta az ember. Habár hozzá kell tenni, Die Hard-filmekből csak négy darab létezik, az ötödiknek csúfolt valamit még jó szívvel sem lehet az előzőekhez sorolni. A minap megjelent legújabb Bruce Willis reklámot látva viszont csak-csak eljátszadozunk ezzel a gondolattal.
A Hell-féle reklámok (na meg persze az utóbbi évek filmjei) alapján már mindenki temetni kezdte Willis színészi teljesítményeit, amit a most megjelent Die Hard-os videó csak még inkább aláhúzott. A színész azért tért vissza ikonikus karakteréhez, John McClane-hez, hogy… hát... egy autóakkumulátort reklámozzon. Hagyunk időt ezt feldolgozni, utána pedig ha erős idegzettel rendelkeztek, akkor nézzetek bele a reklámba is.
Ti mit gondoltok, ez a bohóckodós reklám sikerült jobban vagy a 2013-as ötödik film?