Hirdetés

Íme az év 15 legrosszabb filmje a Metacritic szerint

|

Az egyik leghíresebb kritikaösszesítő oldal, a Metacritic megosztotta a nagyérdeművel, hogy a kritikusok mit gondoltak 2018 legpocsékabb alkotásainak − lesznek mindenki által ismertek, de meglepőek is.

Hirdetés

Egy hajszál választ el minket az új évtől, ami igazán kecsegtető filmeket ígér, de ne szaladjunk még annyira előre. A Rotten Tomatoes mellett a másik leghíresebb és legtöbbször felkeresett filmes oldal, a Metacritic a minap szedte egy csokor alá, hogy miket tekintett 2018 legrosszabb filmjeinek. A 15 alkotást felvonultató lista között szerepelnek minden tekintetben odaillő darabok (mint a fura frizurás John Travolta, a régen kávét ivó Bruce Willis, de sokunk "kedvence", Nicolas Cage idén is előszeretettel foglalt helyet közöttük), viszont vannak nemcsak meglepőek, de egyben hatalmas csalódások is, melyeknek egyáltalán nem ezt a sorsot szántuk.

Hirdetés

Íme a lista:

15. Peppermint: A bosszú angyala (29/100)

A szebb napokat is megélt Jennifer Garner egy női Liam Neeson szeretett volna lenni. A rendező megvolt hozzá, a hozzáértés már nem.

14. Winchester: A szellemek háza (28/100)

A mai napig nem tudjuk, hogyan tudták ezt az amúgy meglepően érdekes alapötletet ennyire elrontani. Sajnos az élvezhetőséghez az nagyon kevés, ha Helen Mirren komoran néz maga elé, ha a rendező (jelen esetben rendezők) nem tud mit kezdeni az alapkoncepcióval.

13. The Happytime Murders (27/100)

Szerencsére mi nem részesültünk ebből a borzalomból, ez a film kis hazánkban nem került bemutatásra. Melissa McCarthy ismét megmutatta, hogy mekkora ripacs tud lenni, így a filmet még a Muppet Show kultikus figurái sem tudták megmenteni a totális katasztrófától.

12. Terminal (27/100)

A Magyarországon forgatott kémfilm az Oscar-díjra jelölt Margot Robbie és az Austin Powers utánozhatatlan sztárja, Mike Myers főszereplésével készült, és nem hiába nem hallottunk felőle túl sokat. Még ha hallottunk is valamit, azok sem voltak túlságosan pozitívak.

11. Horror Park (Hell Fest) (26/100)

A Horror Park egy borzasztó látványos, hentelős horror, csak filmként nem működik sajnos. A csapnivaló forgatókönyv, a szemet bántó vágás, a "színészeknek" csúfolt emberek és az orbitális klisék egyvelege már az első pillanattól megbélyegezte a film sorsát.

10. Stratton (26/100)

Dominic Cooper lazított egyet két Preacher évad között, és bár ne tett volna. A Stratton nem egy rossz akciófilm, csak majd 40 évet késett éppen. Ha a '80-es években készült volna, akkor semmi baj nem lenne vele. De 2018-ban egy ilyen nagy blődséggel előállni… bátor dolog, de nem kifizetődő.

9. Gotti (24/100)

John Travolta az utóbbi időben azon van, amin Robert de Niro is dolgozik már egy ideje: teljesen le akarja rombolni az eddig felépített, megjegyzem, kivételes filmekkel tarkított karrierjét. A Gotti minden volt, csak jó film nem.

8. Sötét bűnök (Dark Crimes) (24/100)

Jim Carrey már régen bebizonyította, hogy nem csak a vígjátékhoz, hanem a drámához is ért (pl. Egy makulátlan elme örök ragyogása), de őszintén, még az ő alakítása sem tudta megmenteni ezt a filmet. Unalmas, milliószor látott, összecsapott fércmű. Azért a nagy Carrey ennél többet érdemelt volna.

7. 211 (21/100)

Nálunk nem is mutatták be ezt az új Nicolas Cage mozit, ami maximum azt a néző lepte volna meg, aki ötnél kevesebb filmet látott életében. Egy rutin feladatnak tűnő rendőri munka során Cage-ék életére törnek az éppen bankot raboló rosszfiúk. Megy a piff-paff, meg a bumm-bumm, Cage pedig csúnyán néz a kamerába. Ennyi.

6. The Clapper (21/100)

A 15 perc hírnév kevésbé jól sikerült, gyerekbarát változata. Ed Helms egy fizetett statisztát (tapsolót) alakít, aki egyszerre csak reflektorfénybe kerül, de ez visszafelé sül el az életében. Egy szokásos, átlagon aluli, mézesmázos, romantikus giccsparádé az egész film.

5. Life Itself (21/100)

Oscar Isaac, Olivia Wilde, Antonio Banderas, Olivia Cooke, valamint Samuel L. Jackson. Ehhez már tényleg tehetség kell, hogy egy ilyen impozáns szereplőgárdával egy ennyire semmitmondó, üres, lélektelen filmet készítsen valaki. Kétséget kizáróan a legnagyobb kihagyott ziccer az évben.

4. Reprisal (19/100)

"Régen színészkedtem. Nagyon sokat. De ez már a múlté. Váltottam. Szeretek lépést tartani az új trendekkel. Fapofa, reklámok, semmi színészkedés. Neked mi kell még? Nekem ennyi elég." − Bruce Willis.

3. The Vanishing of Sidney Hall (18/100)

Az ifjú Sidney Hall egyszerre csak megtalálja a siker útját és egyben az igaz szerelmet is, majd nyomban eltűnik. Amennyire jól hangzik, annyira nem kezdtek ezzel semmit sem az alkotók. Még Elle Fanning egészen értékelhető alakítása is kilóg ebből a filmből, nemhogy a többieké.

2. London Fields (16/100)

Aki azt hitte, hogy Amber Heard nem tud rosszul játszani, azt most el kell szomorítsuk. A készítők a London Fieldset teledobálták korunk legszexibb színésznőivel és modelljeivel (Amber Heard, Cara Delevigne, Jamie Alexander), majd gondolták, ennyi bőven elég is lesz, nem kell már se egy profi forgatókönyv, se egy pontos rendezés, úgyis mindenki csak a nőket fogja nézni.

1. Death of a Nation (1/100)

Pontosan 1 ponttal a 100-ból lett a Death of a Nation a legrosszabb film idén, ami azért eléggé tiszteletre méltó. Nem is lehet kvázi játékfilmként definiálni, inkább egy dokumentumfilm, de annak is a legpocsékabb. Másfél órán át azt láthatjuk, hogy ilyen-olyan tudósok hogyan hasonlítják össze Abraham Lincolnt és Donald Trumpot. További kommentár nem szükséges.

Nektek mi volt idén a legrosszabb film?

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.puliwood.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.