Sokáig tűnhetett úgy, hogy hiába hangoskodnak az emberek az interneten különböző posztokkal és petíciókkal, ezekre a zajokra sosem fog hallgatni Hollywood. Az utóbbi években azonban egyre gyakrabban látjuk behódolni a stúdiókat a rajongók akarata előtt, még olyan esetekben is, amikor pénzügyileg ez nem tűnik a legjobb döntésnek. Nem túl rég történt, hogy Sonic teljes karaktermodelljét dolgoztatta át a Paramount a negatív visszhangok hatására, múlt héten pedig egy több, mint két éves huzavona végére került pont (legalábbis ideiglenesen), amikor a Warner bejelentette, hogy teret adnak a Snyder Cutnak.
Kissé hasonló cipőben jár az Alita: A harc angyala is, amire tavaly februárban nem voltak elegen kíváncsiak ahhoz, hogy komolyan fontolóra vegye a stúdió a folytatás pénzelését, ám azok a nézők, akik jegyet váltottak a filmre pontosan ebben reménykednek. A kemény mag legutóbb az Oscar-gálán próbálta felhívni az illetékesek figyelmét a filmre, most pedig egy jótékonysági üggyel összekötve gyűjtöttek pénzt a folytatás ötletének népszerűsítésére. Ezúttal John Landau producer mozgósította a rajongókat, aki egy Alita témájú pólót adott ki, ami nem mellesleg a kézmosás fontosságára is felhívja a figyelmet. Mindössze 6 óra alatt 1,617 dollár gyűlt össze, amelyet arra fognak használni, hogy a Los Angeles-i Wilshire Boulevard digitális hirdetőtábláján reklámozzák a folytatást. A befolyt összegből június 1. és 7. között, óránként 30-szor tudják levetíteni a reklámjukat.
Mindezek mellett egy másik remek ügyet is igyekezett támogatni az Alita Army néven futó csoport. Népszerűsítették a film címszerepét betöltő színésznő, Rosa Salazar Amazon kívánságlistáját is, amelyen olyan tételek szerepelnek, amelyekkel a hajléktalan közösséget tudják támogatni. Akár meg tud valósulni a folytatás, akár nem, jó arról hallani, hogy Robert Rodriguez filmje így össze tudott hozni embereket, akik igyekeznek valami jót is tenni, miközben kampányolnak céljaik eléréséért.