Hirdetés

A múmia rendezője továbbra is optimista

|

Alex Kurtzman egyelőre nem félti a Sötét Univerzumot. Mi viszont a színvonaltól továbbra is tartunk.

Hirdetés

Múlt héten mutatták be az új keletű Múmiát, ami egyben a Universal stúdió univerzumépítésének a nyitódarabja, amelybe már most becsatlakozott Dr. Jekyll (Russel Crowe), és később jön még Frankenstein szörnye (Javier Bardem) és a Láthatatlan ember (Johnny Depp) is, de már pedzegetik Drakulát, a Farkasembert, a Fekete Lagúna szörnyét és annyi bizonyos, hogy az operaház fantomja, valamint a Notre Dame-i toronyőr is ennek a szerteágazó világnak a részét képezi majd. Feltéve, ha a stúdió ezek után folytatni akarja, hiszen a film kritikái siralmasak (mi sem voltunk elhalva tőle), és amerikai bevételei is: A múmia ugyanis nem tudta felvenni a versenyt a Wonder Womannel, és első hétvégéjén egy gyatra 32 milliós bevételt produkált, ellenben nemzetközi szinten már 143 milliónál jár, ahol amúgy is jobban megy Tom Cruise ázsiója. Annyi azonban bizonyos, hogy ez nem éppen egy tetszetős start.

Hirdetés

A filmet rendező Alex Kurtzman viszont a legkevésbé sem aggódik emiatt és továbbra is hisz benne, hogy a DC és a Marvel szerteágazó filmes univerzumával egyenértékű franchise-t faraghatnak a klasszikus szörnyekből.

A változatosság a mi oldalunkon fog állni, amikor abba a fejlődési szakaszba érkezünk.

Kissé elbizakodott szavak ezek, azonban Kurtzman itt nem állt meg.

Nyilvánvaló, hogy valamilyen egyenletes tónust  akarsz beállítani, hogy az emberek mégis tudják, hogy mire számítsanak, amikor beülnek ezekre a filmekre. Mégis az lenne az ideális, ha ezek az alkotások saját identitással rendelkeznének, ami nagyban függ attól, hogy ki rendezi ezeket a filmeket és kicsoda a főszereplő. Éppen ezért vagyok rettentő izgatott, hogy Bill Condon mit művel a Frankenstein menyasszonyával.

Kétségtelenül igaz szavak, amennyiben viszont saját egyéniségű filmről van szó, akkor A múmia csúnyán leszerepel és Kurtzman is rendezőként. Ugyanakkor Condon és a Frankenstein menyasszonya akkor is egy sokkalta izgalmasabb projektnek ígérkezik már most. Egyrészt a rém szerepében ott van Javier Bardem, aki még egy uszadékfát is képes megtölteni élettel, másrészt a címbéli menyasszony szerepére jó ideje Angelina Jolie-t pletykálják. A legutóbb A Szépség és a Szörnyeteggel nagyot menő Condon pedig igazi rajongója a Frankenstein filmeknek. 1998-as rendezése az Érzelmek tengerében - amelynek a forgatókönyvét is maga írta Christopher Bram regénye alapján - éppenséggel az 1931-es Frankenstein-film elkészültének utolsó napjait mutatja be a rendező James Whale szemszögéből, Whale-t pedig Condon egyik visszatérő színésze, Ian McKellen (Mr. Holmes, A Szépség és a Szörnyeteg), míg a kertészét, akiért a rendező vonzódik pont a korábbi múmia-filmek sztárja, Brendan Fraser alakítja. Poén lenne, amennyiben Fraser eme régi munkakapcsolat miatt szerepelne ebben a filmben is, feltéve ha ez a szörnyuniverzum nem játszódik egy világban a korábbi trilógiával.

Ugyanis a minap felütötte a fejét egy rajongói elmélet (és most egy icipici SPOILER következik), miszerint az új moziban, amikor Tom Cruise-ék látogatást tesznek a Russel Crowe figurája által alapított Prodigiumnál, kiszúrható az eredeti filmekből az Élők Könyve, aminek kulcsszerepe volt az 1999-es moziban. Hogy ez csak egy kis kedvesség volt a rajongóknak, vagy több, azt nem tudni, mindenesetre vicces lenne, ha egy közel 20 éves film is a Dark Universe részét képezné. Aminek a következő darabja, a Frankenstein menyasszonya 2019-ben érkezik a mozikba. Ha az sem sikerül, akkor viszont a Universal eltemetheti jó mélyre az ilyen irányú terveit.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.puliwood.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.