Ha még nem tettétek volna meg, akkor mindenképpen javasoljuk, hogy mentsétek le könyvjelzőbe a 2023-as filmes premiernaptárunkat (sőt, azóta már megszületett a 2024-es premiernaptár is), hiszen folyamatosan frissítjük, így nem maradtok majd le egyetlen mozis premierről, valamint az ezekkel kapcsolatos kritikáinkról sem (a streaminges és sorozatos írásainkat viszont itt nem találjátok meg, ellenben a kritikánk menüpontban mindet böngészhetitek).
Szeptember olyan filmekkel nyitotta az őszt, mint Az apáca 2, a Megtorlás, a Szeánsz Velencében, a Varrat, a Feláldozh4tók, a Végtelen víztükör, az Ahol a sötétség lakozik és Az alkotó, október viszont rákapcsolt és ennél is változatosabb felhozatalt produkált.
A hónapot rögtön a Fűrész X, Reisz Gábor új rendezése, a Magyarázat mindenre és Josh Hutcherson és Morgan Freeman közös filmje, az 57 másodperc nyitotta, majd egy héttel később már Az ördögűző: A hívőre, a Jeanne du Barry - A szeretőre, a Mancs őrjárat: A szuperfilmre és John Cena újdonságára, a Dzsungelhajszára csücsülhettünk be. Október utolsó előtti hetén aztán csatlakozott a kínálathoz a Martin Scorsese nevével fémjelzett Megfojtott virágok Leonardo DiCaprióval és Robert De Niróval, a Luc Besson által készített DogMan és egy szürreális magyar vígjáték, a Cicaverzum is.
Végül a hónapot olyan alkotások zárták többek között, mint a Trollok: Együtt a banda, A három testőr: D'Artagnan és A ház, aol a gonosz lakik. Szerintetek melyik volt a legjobb?