Ha rendszeresen olvastok minket, akkor valószínűleg nem mondok vele újat, hogy a 2024-es nagy filmes premiernaptárunkat érdemes folyamatosan követni, viszont ha most először tévedtetek ide, akkor kifejezetten ajánljuk, mivel rendszeresen frissítjük, így nem maradtok le egyetlen bemutatóról, valamint az ezekkel kapcsolatos kritikáinkról sem. Kifejezetten a magyar premierekre fókuszálunk.
Februárban még olyan alkotásokat nézhettünk, mint az Argylle, a Priscilla, a Lisa Frankenstein, A fattyú, az Érdekvédelmi terület, a Madame Web, a Bob Marley: One Love, a Téli szünet, valamint a Dűne: Második rész, de a márciusi felhozatalt sem kellett félteni.
Rögtön olyan premierekkel indítottuk a hónapot, mint a Képzeletbeli című horror, A három testőr: Milady és a Bajos csajok remake, aztán befutott a rengeteg állami támogatásból készült Petőfi-film, a Most vagy soha! és az annak töredékéből megvalósult Hajdu Szabolcs-rendezés, a Kálmán-nap, amiképpen a Vaják sorozatból ismert Freya Allan főszereplésével készült Baghead: Holtakkal suttógó és a Catherine Deneuve nevével fémjelzett Bernadette - A főnökasszony is.
Március második felében debütált a csalódást okozó Kung Fu Panda 4, a sztárgárdát felvonultató Vaskarom, a Sydney Sweeneyvel megvalósult Szeplőtlen, valamint Mark Wahlberg kutyás filmje, az Artúr, a király is. A hónapot pedig többek között a Godzilla x Kong: Az új birodalommal zártuk. A lista természetesen nem teljes, de a kérdés így is adja magát: melyik volt szerintetek a legjobb?