Lassan elköszönünk 2023-tól, így most kivételesen nem azt kérjük, hogy a 2023-as filmes premiernaptárunkat mentsétek el a könyvjelzők közé, hanem nézzetek rá a 2024-es menetrendre, amit az előhöz hasonlóan folyamatosan frissíteni fogunk, ezáltal nem maradtok majd le egyetlen bemutatóról, valamint az ezekkel kapcsolatos kritikáinkról sem.
Októberben olyan filmekkel fordultunk rá az év utolsó előtti hónapjára, mint a Fűrész X, a Magyarázat mindenre, Az ördögűző: A hívő, a Jeanne du Barry - A szerető és a Megfojtott virágok, a november pedig talán még egy ennél is változatosabb felhozatalt produkált.
Rögtön olyan premierekkel kezdtünk, mint a Five Nights at Freddy's filmváltozata, az Öt éjjel Freddy pizzázójában, emellett bemutatták Daisy Ridley újdonságát (A lápkirály lánya), két animációs darabot (Titina, Szárnyalj!), a tanárok helyzetére rámutató Elfogy a levegőt és Taylor Swift koncertfilmjét is. Ezeket a földbe állt Marvelek, a Mesterjátszma című Stefan Zweig-adaptáció és a legendás színésznőket felvonultató A csodák útján követte. És ez még csak a bemelegítés volt.
November második felében Az éhezők viadala: Énekesmadarak és kígyók balladája névre keresztelt előzményfilm és egy újabb magyar alkotás (Magasmentés) mellett mozikba került a Disney centenáriuma kapcsán készült Kívánság, a Ridley Scott rendezésében és Joaquin Phoenix főszereplésével készült Napóleon, valamint olyan indie művek, mint az Éger és a Halálos bújócska.
Végül a hónapot a Semmelweis és az Egy zuhanás anatómiája zárta, persze a felsorolás nem teljes, csak kiemeltünk párat belőle. Szerintetek melyik volt a legjobb?